نوشته شده توسط : enitour

توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنید

با داشتن کارت‌های سفری توریستی، هزینه‌ی روزانه‌ی شما برای حمل‌ونقل در سنگاپور، فقط ۱۰ دلار می‌شود. با داشتن این کارت می‌توانید از اتوبوس و مترو به طور نامحدود استفاده کنید.

در خیابان اسمیت غذا بخورید

در این خیابان، غرفه‌های غذاخوری ارزانی وجود دارند که در آن‌ها با کمتر از ۶ دلار می‌توانید غذا بخورید. اینجا بهترین مکان برای امتحان کردن غذاهای حاضری محلی است.

غذای ارزان بخورید

با غذا خوردن در محله‌هایی مثل هند کوچک یا محله‌ی چینی‌ها یا غرفه‌های خیابانی در سراسر شهر، می‌توانید مقدار زیادی در هزینه‌ی غذا خوردن صرفه‌جویی کنید. وعده‌های غذایی عرضه شده در این مناطق، فقط چند دلار قیمت دارند.

کوچ سرفینگ را امتحان کنید

از سایت کوچ‌سرفینگ استفاده کنید تا بتوانید در منزل یکی از اهالی اقامت کنید. به این ترتیب، هیچ هزینه‌ای بابت اقامت نمی‌پردازید. این کار دو حسن دارد یکی اینکه هزینه ی اقامت شما به صفر می‌رسد و دیگر اینکه می‌توانید از نزدیک با اهالی شهر ملاقات کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. هیچ‌ چیزی بهتر از این نیست که یک راهنمای محلی داشته باشید که زیر و بم شهر را به شما معرفی کند.

از آب بسته‌بندی شده استفاده نکنید

آب لوله‌کشی در سنگاپور، آشامیدنی است بنابراین لازم نیست که دائم آب‌های بسته‌بندی شده بخرید. یک بطری داشته باشید و آن را پر کنید. این کار علاوه بر اینکه جیب شما را خالی نمی‌کند، برای محیط زیست هم بهتر است.

از تورهای پیاده‌روی رایگان استفاده کنید

شرکت‌های مختلفی مثل Singapore Footprints تورهای پیاده‌روی گردش در شهر دارند که رایگان هستند. این تورها روشی فوق‌العاده برای برای یاد گرفتن در مورد تاریخ، فرهنگ و معماری سنگاپور هستند.




:: برچسب‌ها: سنگاپور , گردشگری, جاذبه های گردشگری سنگاپور , مکان‌های دیدنی سنگاپور ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: